Ασπροκόκκινο ιρλανδικό Σέττερ

Από κ. Alantalon.

θα ήθελα να μάθω από εσάς κύριε Πετρόχειλε εάν και πού μπορώ να βρω ένα ασπροκόκκινο ιρλανδικό Σέττερ από καλές κυνηγετικές γραμμές, μίας και κυνηγάω με ιρλανδικά κόκκινα και είμαι παρά πολύ ευχαριστημένος. Θα σάς ήμουν ευγνώμων εάν με κατατοπίζατε, γιατί θέλω πολύ να κυνηγήσω και με ένα ασπροκόκκινο.

Σταθεροποίηση φέρμας

Από κ. koker7.

Κύριε Θωμά καλησπέρα. Είμαι νέος κυνηγός και θα ήθελα μερικές συμβουλές. Έχω ένα setter 11 μηνών και Έχω το εξής πρόβλημα. Έχει βγει για μπεκάτσα Έχει φερμάρει από κοντά το πουλί με συνέπεια να μην κρατήσει την φέρμα της για πολύ και τώρα αφού πίστευα ότι όλα πάνε ρολόι την πήγα στην πέρδικα στο σχιστό και είδα ότι στην αρχή έπεφτε πάνω τους. Στο παρελθόν είχε φερμάρει κάνα δυο φορές πέρδικες με τον ίδιο τρόπο μετά μου έκανε κάτι φέρμες κοντινές και μετά έπεσε σε ένα κοπάδι και τρελάθηκε με συνέπεια την τελευταία φορά που πήγα τις ξεσήκωνε. Δεν Έχω τουφεκίσει πουλί εκτός από ένα ιταλικό το οποίο ήταν και σωστά χτυπημένο με φερμα σταθερή. Τι μπορώ να κάνω να την σταθεροποιήσω; πιστεύω ότι με σας θα βρω τις πραγματικές απαντήσεις και τις λύσεις. Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!!!!