Κούρτσχααρ με Πόιντερ

Από κ. George.

Αγαπητέ κ Θωμά.
Θα ήθελα να σας συγχαρώ για τις εξαιρετικές συμβουλές σας και την όλη βοήθεια που προσφέρεται σε όλους εμάς του νέους κυρίως κυνηγούς.
Εδώ και 3 χρόνια έχω στην κατοχή μου μια κουρτσχααρίνα με την οποία και κυνηγώ. Πριν από λίγο καιρό αποφάσισα να πάρω και ένα θηλυκό Πόιντερ. Λόγω της εποχής δεν τα έχω ακόμα βγάλει στο κυνήγι ή σε εκπαιδευτικό μαζί, ακούω όμως πολλούς να μου λένε ότι δεν θα καταφέρω να κυνηγήσω με τόσο διαφορετικής ιδιοσυγκρασίας ζώα. Θα ήθελα να μάθω και την δική σας άποψη.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Κάλλιστα θα μπορέσει να κυνηγήσει με τα δύο ζώα μαζί, με την προϋπόθεση ότι είναι εκπαιδευμένα. Εάν δεν είναι εκπαιδευμένα επαρκώς θα δημιουργηθούν τα ίδια προβλήματα τα οποία θα εδημιουργούντο εάν είχαμε να κυνηγήσουμε με δύο Κούρτσχααρ ή δύο Πόιντερ μη εκπαιδευμένα 


Gordon setter

Από κ. Nino.

Αγαπητέ κ Πετρόχειλε. Πριν από λίγους μήνες είχα την ευκαιρία να δω σε κυνήγι κάποια Gordon setter τα οποία πραγματικά με εντυπωσίασαν. Οι πληροφορίες όμως τις οποίες κατάφερα να συλλέξω είναι και ελλιπείς και διίστανται. Κάποιοι μιλούν για βαριά και σχεδόν ηπειρωτικών φυλών συμπεριφορά και κάποιοι άλλοι το αντίθετο. Θα ήθελα να με ενημερώσετε και αν είναι δυνατόν να με καθοδηγήσετε που θα μπορούσα να βρω κάποιο κουτάβι.
Το Gordon setter είναι ένα πολύ καλό σταθερό και γρήγορο ζώο. Βεβαίως εξαιρέσεις υπάρχουν, όπως υπάρχουν και σε κάθε άλλη φυλή.
Το Gordon setter τα οποία είχαν φέρει κατά καιρούς πελάτες μου από τη Σκωτία και τα οποία εκπαίδευσα, είχαν αποδειχθεί εξαίρετοι σκύλοι και κυνηγοί. Προσωπικά δε μου έχει τύχει Gordon setter βαρύ και φλεγματικό.
Όσον αφορά στο που θα βρείτε κάποιο κουτάβι, δυστυχώς δε γνωρίζω κάποια γέννα κάποιου πελάτη μου ή φίλου που ξέρω καλά το ζώο τους.
Πάντως είτε πάρετε τηλέφωνο στον ΚΟΕ  είτε ψάξετε από επαγγελματίες εκτροφείς ή ερασιτέχνες κυνηγούς θα πρέπει να δείτε τους γονείς των κουταβιών, να εμπιστεύεστε τους εκτροφείς και να κάνετε σωστή επιλογή κουταβιού όσο μπορείτε να το κάνετε.