Κυνήγι με δυο Πόιντερ

Από κ. Manos.

Αγαπητέ κ Θωμά. Έχω μια Πόιντερ 6 ετών και μια νεαρή 1,5. Την μικρή την είχα δώσει σε εκπαιδευτή και την εκπαίδευσε κυρίως κυνηγετικά. Μια δυο φορές που τις έβγαλα μαζί είδα ότι η μικρή είναι αρκετά ανεξάρτητη αν και έχει και λίγο τον νου της στην μεγάλη. Σε λίγο καιρό το κυνήγι ξεκίνα και θα ήθελα να σας ρωτήσω υπάρχει περίπτωση η μικρή να αρχίσει να εξαρτάτε από την μεγάλη που είναι σαφώς πιο έμπειρη και ειδικότερα όταν θα υπάρξει και η παράμετρός του θηράματος; Tι εσείς θα μου προτείνατε.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Επιλογή κουταβιού

Από κ. Στάθης.

Αγαπητέ κ Θωμά παρακολουθώ τα άρθρα σας με μεγάλη προσοχή. Και θα ήθελα την βοήθεια σας. Πρόκειται να πάρω από μια γέννα ενός πολύ καλού μου φίλου ένα Σέττερ. Επειδή όπως σας είπα είναι πολύ καλός μου φίλος μου είπε να διαλέξω πρώτος κουτάβι. Θα ήθελα λοιπόν να σας ζητήσω κάποιες πρακτικές συμβουλές που θα με βοηθήσουν στην επιλογή μου. Αν παίζουν ρόλο οι κυνηγετικές μου προτιμήσεις κυνηγώ επί το πλείστον μπεκάτσα.

Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων.