Από κ Στράτος Νιάρης

Πρόβλημα στο Απόρτ

Γεια σας κύριε Πετρόχειλε και συγχαρητήρια για όσα έχετε προσφέρει στον Έλληνα κυνόφιλο κυνηγό θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι και αν μπορείτε να μου απαντήσετε στο ε-mail μου έχω ένα Σέττερ 9 μηνών το όποιο έχει τέλειο απόρτ στην αυλή του σπιτιού μου με το μπαλάκι αλλά όταν πηγαίνουμε για κυνήγι είτε για ορτύκι είτε για υδρόβια όταν πέφτει το πουλί και το βλέπει κανονικά που έπεσε πάει από πάνω του το παίρνει και εκεί αρχίζει το μαρτύριο. Το παίρνει στο στόμα του και αρχίζει τις βόλτες με το θήραμα στο στόμα και δεν μου το φέρνει όσο και του κάνω επανάκληση αν δεν περάσει κάποιο χρονικό διάστημα της τάξης των 5 λεπτών.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο που μου αφιερώσατε

Το πρόβλημα ξεκινάει πάντοτε από την ελλιπή βασική εκπαίδευση του σκύλους. Θα πρέπει πρώτα απ όλα να ολοκληρώσετε τη βασική του εκπαίδευση και τότε αυτόματα θα λυθεί και το πρόβλημα του στο απόρτ, διότι η συμπεριφορά του σκύλου σας δείχνει περισσότερο ένα κουτάβι το οποίο έχει πάρει το απόρτ σαν παιχνίδι κι όχι σαν άσκηση και υπακοή.

Από κ Ιωάννης Τουλίκας

Ζευγάρωμα

Κύριε Θωμά καταρχήν σας συγχαίρω για την καταπληκτική δουλεία σας και για όλα αυτά τα όποια έχετε προσφέρει στην ελληνική κυνοφιλία. Έχω μια ποιντερινά με ωραία μορφολογία και στυλ 3,5 ετών η όποια φέτος μου κυνήγησε πολύ καλά σε ορτύκι και πέρδικα για τα δικά μου δεδομένα σε σχέση με άλλες χρονιές. Αυτή λοιπόν την σκύλα σκέπτομαι να την ζευγαρώσω με ένα πολύ καλό αρσενικό. Η φοβία μου είναι μήπως η γεννά την πάει πίσω κυνηγητικά και δεν έχει άλλη εξέλιξη όπως φέτος στο μέλλον. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θα πρέπει να φροντίσετε να ζευγαρώσετε την σκύλα στην αρχή της κλειστής περιόδου του κυνηγιού, έτσι ώστε να έχει απογαλακτιστεί ένα δύο μήνες πριν από την έναρξη ώστε να αρχίσει τις προπονήσεις της κανονικά και να βρεθεί στην έναρξη της περιόδου σε τέλεια φυσική κατάσταση.