Πρόβλημα στο Απόρτ

Αγαπητέ κύριε Πετρόχειλε

Έχω ένα καθαρόαιμο σέτερ 4 μηνών και το οποίο προσπαθώ με πολύ αγάπη και υπομονή να εκπαιδεύσω. Έχει δείξει μια πολύ καλή συμπεριφορά μέχρι τώρα (σταθερές φέρμες, συναίνεση, υπακοή) αλλά σήμερα μου δημιούργησε ένα μεγάλο πρόβλημα.

Το έβγαλα μια βόλτα σε τριφύλλια για να ακούσει το όπλο από μακριά για πρώτη φορά. Καθώς έψαχνε, έπιασε μυρωδιά ορτυκιού και λίγο πριν το φερμάρει αυτό ξεπετάχτηκε και ασυναίσθητα του έριξα.

Ο σκύλος το κυνήγησε αυτόματα και δεν έδωσε σημασία στην τουφεκιά. Έτρεξε το πήρε και άρχισε να τρέχει γύρω μου χωρίς να το αφήνει από το στόμα του. Το πήρα με μεγάλη δυσκολία πατώντας τα χείλη του πάνω στα δόντια του. Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε μετά από κάμποση ώρα αλλά αυτή τη φορά το ορτύκι κατέληξε στο στομάχι του. Επιστρέψαμε αμέσως στο σπίτι, αυτός χορτάτος και εγώ πολύ στεναχωρημένος.

Όπως ήδη καταλάβατε το πρόβλημά μου είναι το απόρτ ζωντανού θηράματος.

Ελπίζω να μην σας κούρασα και περιμένω με αγωνία τις πολύτιμες συμβουλές σας.

Απάντηση:. Δεν θα επανέλαβε και τα ίδια πράγματα θα βγάζατε το σκυλάκι να ψάχνει, να φερμάρεις και όταν ξεπετάγεται το ορτύκι μπορείτε να πυροβολήσατε στον αέρα όχι στο θήραμά όταν το σκυλάκι μεγαλώσει και φτάσει στην ηλικία των έξι μηνών θα του αρχίσετε τα μαθήματα βασικής υπακοής τα οποία είναι προϋπόθεση για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε με το σκύλο μας να μη μας αμφισβητεί, να μην απαιτεί από εμάς αλλά εκείνο το οποίο θέλει να το ζητάει ευγενικά. Όταν τελειώσετε με την βασική υπακοή του σκύλο σας τότε μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες που έδωσα σε προηγούμενη μου απάντηση (http://www.kinigotopos.gr/2011/01/49.html). Εάν σας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα μπορείτε να με πάρετε στο τηλέφωνο και να συνεννοηθούμε επί τόπου. .