Ο Θωμάς Πετρόχειλος Απαντά 52



Από κ Γιάννης Δημόπουλος
Πρόβλημα στο Απόρτ

Γεια σας κύριε Πετροχειλε. Έχω μια σκυλίτσα Επανιέλ Μπρετόν από παρά πολύ καλή γενεαλογία (Ορφέας της Εκάτης-Bora markopuliotis) η οποία είναι παρά πολύ δυνατή και με πάθος. Επίμονη και με παρά πολύ καλή και ανοιχτή έρευνα και ακλόνητη φερμα. Τώρα είναι 17 μηνών. Το πρόβλημα μου έχει να κάνει με το απορτ. Από κουτάβι που ήταν της πέταγα διάφορα θηράματα τα οποία έπιανε με πάθος και μου τα έφερνε αμέσως. Όλα άψογα. Φέτος είναι η πρώτη της κυνηγετική χρονιά, έχει φερμάρει και έχω πάρει περίπου 20 ορτύκια. Από αυτά έχει απορταρει τα μισά, τα υπόλοιπα πηγαίνει τα μυρίζει και μετά αδιαφορεί. Έχω προβληματιστεί παρά πολύ με αυτή τη συμπεριφορά και δε ξέρω τι να κάνω. Σας ευχαριστώ.
Απάντηση:




Έχω την εντύπωση ότι κάπου το πιέσατε και σας φοβήθηκε η φοβήθηκε κάποιον άλλο σκύλο τον οποίο είχατε μαζί.  Πρέπει κάθε φορά που σας φέρνει ένα θήραμα να το χαϊδεύετε τη στιγμή που το κρατάει και μετά να του το παίρνετε απαλά. Όταν δεν πάει στο τουφεκισμένο θήραμα και δεν το πιάσει τότε να πάτε να το πάρετε εσείς να την παίξετε για λίγο με το θήραμα και να το πετάξετε καμιά δεκαπενταριά μέτρα μακριά για να την παρακινήσετε να το κυνηγήσει να το πιάσει και να σας το φέρει.
Θα φροντίσετε να είστε πιο μαλακός στη συμπεριφορά σας με τη σκύλα ώστε να πάψει να σας φοβάται και να σας εμπιστεύεται περισσότερο.