Από κ Γιάννης Μελεμένης
Πρόβλημα στην φέρμα
Γεια σας κύριε πετροχειλε
Έχω ένα Επανιέλ Μπρετόν εδώ και 8 μήνες το σκυλί είναι θηλυκό Από γονείς που κυνηγούν και το πήρα ενώ ήταν 13 μηνών χωρίς εμπειρία σε θήραμα βασικά έχει κατανοήσει τα βασικά παραγγέλματα και έχει βγει σε ορεινή πέρδικα εκπ/κα για 20 φορές όπου τις 4 έχει σηκώσει προγκυχτά πέρδικες
Τις βρίσκει αλλά δεν φερμάρει γιατί ? είναι ήδη 21 μηνών τι να περιμένω? σας παρακαλώ βοηθήστε με ευχαριστώ
Απάντηση:.
Είναι πάρα πολύ μικρή η εμπειρία που έχει ο σκύλος σας, πρέπει να συναντήσει πολύ περισσότερα πουλιά ώστε να συνειδητοποιήσει πως μυρίζουν και πόσο μπορεί να τα πλησιάσει πριν αυτά πετάξουν. Μόνο όταν δείτε ότι ο σκύλος ξέρει που είναι οι πέρδικες και ξεπίτηδες πηγαίνει και της ξεπετάει τότε θα το σταματήσετε με το στοπ και θα το βάλετε να ξαπλώσει εκεί που έπρεπε να έχει φερμάρει για πέντε δευτερόλεπτα πριν του δώσετε την άδεια να συνεχίσει το ψάξιμο. Κατ αυτόν τον τρόπο μετά από αρκετές διορθώσεις θα αρχίσει να φερμάρεις σταθερά.
Από κ. Πέτρο .
Ερωτήματα για κυνηγόσκυλα
Αξιότιμε κύριε Πετρόχειλε Θα ήθελα να σας απευθύνω τρία ερωτήματα τα οποία πιστεύω πως έχετε την καλοσύνη να απαντήσετε.
1. Το πρώτο ερώτημα είναι το αν και κατά πόσο επηρεάζεται η μύτη ενός κυνηγόσκυλου «είτε φέρμας είτε λαγόσκυλο» η έντονη δυσοσμία, για παράδειγμα ενός χοιροστασίου «εννοώ το χοιροστάσιο ως τόπο διαμονής».
2. Υπάρχει κάποιο αξιόλογο βιβλίο κυνοτεχνίας κατά προτίμηση στην Ελληνική γλώσσα, η στα Αγγλικά.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Απάντηση:
Η μυρωδιά των κυνηγόσκυλων βεβαίως και επηρεάζεται από τη δυσοσμία της αμμωνίας των ούρων καθώς και των κοπράνων του γουρουνιών. Στο κυνηγόσκύλο μας φροντίζουμε να παρέχουμε κατά το δυνατόν τις ιδεωδέστερες συνθήκες διαμονής, διατροφής, εκπαίδευσης και συμπεριφοράς ώστε να είναι όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερο στο κυνήγι. Όσον αφορά για το βιβλίο κυνοτεχνίας το οποίο αναφέρεστε θα αποταθείτε στον αντίστοιχο όμιλο της φυλής η οποία σας ενδιαφέρει ώστε να σας κατευθύνει ανάλογα.
Από κ Δημήτρης
Εκπαίδευση σε μεγάλη ηλικία
κύριε Θωμά καταρχήν σας ευχαριστώ που θα διαβάσετε το email. Έχω ένα σκυλάκι βασικά είναι μπάσταρδο δεν είναι κυνηγετικό σκυλί είναι σκύλος μεταφοράς είναι 7χρονον. Εγώ είμαι 20 ετών νέος κυνηγός. Κυνηγάω μόνο τσίχλα. Έχω κάνει προσπάθεια να το μάθω να μου φέρνει τις τσίχλες, αλλά ποτέ μου τις φέρνει μασημένες, πότε τις τρώει, πότε τις παίρνει και φεύγει και τις φέρνει πάλι μασημένες. Δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεται το σκυλί αυτό που διακρίνω είναι ότι το βλέπει περισσότερο σαν παιχνίδι. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ. ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ
Απάντηση:
Βεβαίως και μπορεί να εκπαιδευτεί ο σκύλος σας και σε αυτή την ηλικία αλλά βέβαια θα πρέπει να αρχίσετε από την αρχή με τη βασική του εκπαίδευση και προχωρώντας μετά στην εκπαίδευση για απορτ και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο για να μπείτε σε αυτήν τη διαδικασία. .