Κατάλληλη ηλικία για εκπαίδευση

Από κ Δημήτρη.

Καλησπέρα κύριε Πετρόχειλε. Είμαι κάτοχος ενός epagneul breton 8μιση μηνών. Θέλω να σας ρωτήσω ποτέ είναι η κατάλληλη ηλικία για να το στείλω για εκπαίδευση. Ευχαριστώ προκαταβολικά

Απάντηση:

Η ηλικία του σκυλού σας ενδείκνυται απόλυτα για να αρχίσετε την εκπαίδευση και ήδη έπρεπε ο σκύλος σας να είχε κοινωνικοποιηθεί και να είχε έρθει σε επαφή με άγριο θήραμα τόσες φόρες ώστε να ήξερε τo λόγο της ύπαρξης του .Εάν θέλετε πληροφορίες για την εκπαίδευση πάρτε τηλ. 6932434320.

Αστάθεια στη φέρμα

Από κ Παντικιδης

Καλησπέρα ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα αρσενικό γαλλικό μπρακ καθαρόαιμο, είμαι κυνηγός και εγώ. Μπορείτε να με ενημερώσετε που μπορώ να βρω? Ευχαριστώ...

Απάντηση:

Θα απευθυνθείτε στον ΚΟΕ στο 2108161145.Ο ΚΟΕ είναι αυτός που μπορεί να σας κατευθύνει η σε άλλους εκτροφείς η στο αντίστοιχο club της Γαλλίας

Cesky fousek

Από κ. Παναγιώτης

Ποία η γνώμη σας για τα σκυλιά cesky fousek

Απάντηση:

Δεν μπορώ να έχω γνώμη γιατί δεν έχω εκπαιδεύσει ποτέ τέτοιο σκύλο

Dvd εκπαίδευσης

Από κ. Παναγιώτης

Κ. Πετρόχειλε θα ήθελα να μου πείτε που μπορώ να βρω ένα dvd με εκπαίδευση πουλόσκυλου στα ελληνικά.

Σας ευχαριστώ.

Απάντηση:

Υπάρχουν πολλά DVD στα κυνηγητικά καταστήματα η τα pet shop μεταξύ των όποιων και το δικό μου διπλό DVD με τίτλο. Η ΕΚΠΑΙΣΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΗΤΙΚΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΦΕΡΜΑΣ

Θηλυκή Κούρτσχααρ

Αγαπητέ κύριε Θωμά καλησπέρα

Παρακολουθώ τα όσα γράφεται κατά καιρούς και πηρά το θάρρος να ζητήσω την γνώμη και την συμβουλή σας για το σκύλο μου. Είμαι κάτοχος μιας Κούρτσχααρ (german shorthaired pointer) καθαρόαιμης ηλικίας ενός έτους. Την αγόρασα πριν 3 μήνες περίπου και της ξεκίνησα εκπαίδευση στο λαγό αφού πιο πριν δεν είχε ιδέα αφού ο ιδιοκτήτης και εκτροφέας είναι φανατικός τις φραγγολινας. Ξέχασα να αναφέρω ζω και κατάγομαι από την Κύπρο.

Όταν ξεκίνησα την εκπαίδευση λογικό είναι τα βρήκα σκούρα αφού δεν ήξερε τι έψαχνε. Εντατική εκπαίδευση και αποτελέσματα είδα πριν 1 εβδομάδα που με αφήνουν ικανοποιημένο ως ένα βαθμό. Τους ξετρυπώνει έχει την μυρωδιά κάνει καταδίωξη δεν γαυγίζει όμως στην διάρκεια αλλά ούτε είναι αρκετά έμπειρη ώστε να φερμάρει και να μ δείξει και μένα κάποια σημάδια πως είναι κοντά.

Το άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω μαζί της είναι πως όταν δει αλλά σκυλιά τρέχει σε αυτά και αφήνει ότι ένειμε δυσκολία να επιστρέψει και το μυαλό της θαναι αλλού.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως γενικά δεν είναι τόσο ήσυχη. Κάνει κάτι σαν κλάμα όταν την αφήσω πχ για λίγο στο αυτοκίνητο αλλά και όταν την έχω στο κλουβί της στο σπίτι αν νιώσει κάποιο άτομο να κινείται στο σπίτι. Είναι λες και ψάχνει για σημασία.

Καθότι νεαρός σε ηλικία και σίγουρα με ελαχίστη πείρα σε σκυλιά άσχετος αν είμαι κυνηγός από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου οι συμβουλές σας θα μου ήταν πολύ χρήσιμες... προσπαθώ να μαθαίνω..

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση

Μιχάλης Λουκάς Νικολαΐδης

Απάντηση:

Του σκυλού σας δεν του λείπει η εμπειρία διότι απ, ότι μου λέτε τους λαγούς τους ξετρυπώνει αρά τις αναθυμιάσεις τους τις γνωρίζει . Εκείνο το όποιο χρειάζεται είναι μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση με την οποία θα σταθεροποιηθεί η φερμα του και θα γίνει ελεγχόμενο στο κυνήγι και στο σπίτι..